As long as stars shine down from heaven
只要星星還在天上繼續閃爍
And the rivers run into the sea
只要河水一直流向大海
Til the end of time forever
一直到時間的盡頭
You are the only love I'll need
你一直是我唯一需要的愛
In my life you are all that matters
你在我生命裡是最重要的
In my eyes the only truth I see
在我眼裡是唯一的真愛
When my hopes and dreams have shattered
當我所有的希望與夢想破滅時
You are the one that is there for me
只有你是在那裡等待我的人
When I found you I was blessed
當我遇見你,我是很幸運的
And I will never leave you
而我永遠將不會離開你
I need you
因為我需要你
Imagine me without you
想像我沒有了你
I'd be lost and so confused
我將會迷失自己,也會
混亂無序
I wouldn't last a day I'd be afraid
我將無法度過每一天,我會害怕
Without you there to see me through
沒有你陪在我的身邊
Imagine me without you
想像我沒有了你
Lord You know it's just impossible
上天,
你知道那是不可能的
Because of you it's all brand new
因為有你,所有的一切都煥然一新
my life is now worthwhile
我的生命也變得有意義
I can’t imagine me without you
我無法想像自己沒有了你
When you caught me I was falling
當我失落時,是你抓住了我
Your love lifted me back on my feet
你的愛讓我恢復到以往
It was like you heard my calling
就像是你聽到我的呼喚
And you rush to set me free
會趕來解救我
When I found you I was blessed
當我遇見你,我是很幸運的
And I will never leave you
而我永遠將不會離開你
I need you
因為我需要你
Imagine me without you
想像我沒有了你
I'd be lost and so confused
我將會迷失自己,也會
混亂無序
I wouldn't last a day I'd be afraid
我將無法度過每一天,我會害怕
Without you there to see me through
沒有你陪在我的身邊
Imagine me without you
想像我沒有了你
Lord You know it's just impossible
上天,
你知道那是不可能的
Because of you it's all brand new
因為有你,所有的一切都煥然一新
my life is now worthwhile
我的生命也變得有意義
I can't imagine me without you
我無法想像自己沒有了你
When I found you I was blessed
當我遇見你,我是很幸運的
And I will never leave you
而我永遠將不會離開你
I need you
因為我需要你
Imagine me without you
想像我沒有了你
I'd be lost and so confused
我將會迷失自己,也會
混亂無序
I wouldn't last a day I'd be afraid
我將無法度過每一天,我會害怕
Without you there to see me through
沒有你陪在我的身邊
Imagine me without you
想像我沒有了你
Lord You know it's just impossible
上天,你知道那是不可能的
Because of you it's all brand new
因為有你,所有的一切都煥然一新
my life is now worthwhile
我的生命也變得有意義
I can't imagine me without you
我無法想像自己沒有了你

arrow
arrow
    全站熱搜

    haba6868 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()